Portal dla mechaników samochodowych i sprzedawców części
Profi

Konfiguratory olejowe Hurtownie Katalogi części Programy warsztatowe
Nasz Katalog

WERSJE DRUKOWANE:
DOSTĘPNE W HURTOWNIACH.
ONLINE: KLIKNIJ PONIŻEJ.
Reklama
Stukanie tylnej belki w Mondeo
11.08.2014
Większość egzemplarzy Mondeo z lat 2000-2007 wymaga...
Wesołe zegary Laguny II
10.07.2014
Żyją swoim życiem
Po śladach do uszczelki
14.05.2014
Czarno na białym, a raczej zielono na szarym,
czyli...
Klasa A ze strzałą?
28.03.2014
Co się stało tej A klasie?
Reklama
LPG w Rapidzie
03.08.2013
Czeski film z montażu
BRC LPdi
18.06.2013
BRC dołącza do producentów systemów bezpośredniego...
LPdi do Kia i BMW
13.06.2013
Nowe propozycje Vialle
Jesteś tutaj: Start » Strefa Kierowcy » Serwisy specjalne » UFI
UFI: także do aut ciężarowych
Oceń

UFI konsekwentnie rozwija swój dział samochodów ciężarowych. Na rynku jest już dostępny najnowszy katalog, który obejmuje komplet referencji filtrów do IVECO Stralis i Trakker (włącznie z silnikami Cursor 10 i Cursor 13).

Włoski producent samochodów wybrał produkty UFI jako pierwsze wyposażenie do modeli Stralis (do 560 KM) oraz Trakker (do 500 KM).

Jak zawsze UFI i SOFIMA nie koncentruje się wyłącznie na zaopatrzeniu producentów na rynek pierwotny – najnowsze referencje pojawiają się także na rynku aftermerketowym.

Najnowszy „ciężarowy” filtr, dostępny w katalogu UFI pod numerem 65.087.00 i katalogu Sofima jako 5087 OC składa się z obudowy z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się wkład z włókna syntetycznego.  Zapewnia on niezwykle skuteczne filtrowanie cząstek sadzy. Dzięki nowatorskiej strukturze włókniny cząsteczki sadzy zawarte w oleju silnikowym nie łączą się i nie zapychają filtra.

Skuteczność filtrowania jak też odpowiedni wskaźnik przepuszczalności zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. Oznacza to mniejsze straty ciśnienia w magistrali olejowej i większą odporność na zużycie.  

Komentarze
2013-05-06 13:31 przez: Demon
W sumie wychodzi na to, że UFi teraz pakuje filtry do większości aut W Europie na pierwszy montaż. Gostek ostatnio w seacie wymieniał i w oryginalnym pudełku było UFI. I wychodzi na to, że ostatnia oryginalna marka na naszym rynku to jest Fiat, bo wiekszość szpejow maja swoich albo od Boscha.


autobeztajemnic.pl
Kultowe narzędzia cz.3
14.08.2014
USAG - włoska tradycja pod skrzydłami Stanley-a
Kultowe narzędzia cz. 2
13.06.2014
Sap-on: w USA to firma znana mechanikom prawie tak dobrze...
Kultowe narzędzia cz. 1
23.05.2014
Knipex - firma, która odkryła szczypce
Gorące nowości Nissens
14.08.2014
Oferta Nissens do najnowszych modeli - zdziwisz się jakich!
Rozrząd z niespodzianką!
04.07.2014
Czasem może wydawać ci się, że silnik ma łańcuch, ale pod...
Wymiana turbosprężarki 1.6 HDi
20.06.2014
Rewelacyjny film instruktażowy firmy Garrett. Czy w...
Eneos trafił do Polski
21.03.2014
W Japonii Eneos to olejowa marka numer 1.
W Polsce -...
Olej w przezroczystym aucie!
19.03.2014
W nowej kampanii reklamowej Shell...
Zainwestuj w stację do wymiany płynu!
04.02.2014
TRW ogłosiło promocje na stacje do wymiany płynu...
Wymieniasz akumulator w aucie ze start stop? Uważaj!
29.10.2013
Czy wiesz, że w wybranych samochodach z...
Czy chip niszczy DKZ?
17.06.2014
LuK ostrzega: amatorski chiptuning obniża żywotność...
Dupa ćwiara i nie tylko
22.05.2014
Jak się ma polskie słowo kluczowe
"Dupa ćwiara" do...
X